- Haberler
- Kültür Sanat
- Muhtarlar Günü Muğla'da törenle kutlandı
Muhtarlar Günü Muğla'da törenle kutlandı
19 Ekim Muhtarlar Günü, Menteşe'de düzenlenen törenle kutlandı.
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Atatürk Anıtı’nda saat 10.00’da gerçekleştirilen çelenk sunma törenine ilçelerden çok sayıda muhtar katıldı. Törene Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz, Ula Belediye Başkanı Mehmet Caner, Menteşe Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Tahça, Muhtarlar Konfederasyonu Genel Başkanı Kadir Delibalta, siyasi parti temsilcileri ve oda temsilcileri de katıldı.
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesi denetime kendi işletmesinden başladı
Muğla'da yol kenarına atılan sigara izmariti yangın çıkardı
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi
Fethiye Otogarı'nda yoğunluk: Peronlarda hareketlilik arttı
Köyceğiz’de Yüksekokul öğrencileri sahada uygulama yaptı
Marmaris Kültür ve Sanat Evi’nde yılsonu heyecanı