Muğlaspor yönetimi ilk toplantısını gerçekleştirdi
Muğlaspor Yönetim Kurulu, 1. Lig'deki yeni sezon öncesi ilk resmi toplantısını gerçekleştirdi. Başkan Menaf Kıyanç, 'Bu sadece futbol değil, kentin ortak paydası olan dev bir sosyal sorumluluk projesidir' dedi.
"Hedefimiz bu ligde kalıcı olmak ve altyapıyı kurmak"
Toplantıda konuşan Muğlaspor Kulübü Başkanı Menaf Kıyanç, kulübün sportif başarıdan çok daha büyük bir anlam taşıdığını vurgulayarak şunları söyledi:
"Şehrin farklı noktalarında ciddi bir Muğlalılık bilinci ve aidiyet duygusu oluştu. Muğlaspor bu birlikteliğin en büyük aracıdır. Artık çok daha zorlu ve profesyonel bir ligde, 1. Lig'de mücadele edeceğiz. Gün gelecek sıkıntılar da yaşayacağız ama o anlarda birbirimize ve bu koca çınara sahip çıkmamız gerekiyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı