Muğlaspor'un Şampiyonluk Coşkusu Tüm Muğla'ya Yayıldı
Muğlaspor'un Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu'nda oynadığı final müsabakasını kazanarak büyük bir başarıya imza atmasının ardından, Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin takıma ve taraftarlara verdiği destek de takdir topladı.
Menteşe Kent Meydanı’nda Dev Ekran Kuruldu
Final karşılaşmasını Bursa’ya giderek izleme fırsatı bulamayan vatandaşlar için de Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe Kent Meydanı’na dev ekran kuruldu. Kent meydanında bir araya gelen yüzlerce vatandaş, final coşkusunu hep birlikte yaşadı. Maç boyunca büyük heyecanın yaşandığı meydanda vatandaşlar, karşılaşmanın ardından gelen galibiyeti tezahüratlarla kutladı.
-
muğlaspor
-
1 lig
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
bursada final
-
penaltı zaferi
-
muğla taraftar
-
başkan aras
-
vali akbıyık
-
şampiyonluk coşkusu
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor