Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Muğlaspor'da kongrenin ertelenmesinin ardından bazı taraftarlar Menteşe'deki Sınırsızlık Meydanı'nda açlık grevi başlattı.
Sınırsızlık Meydanı'nda eylemde bulunan 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı, şunları söyledi:
"Dünkü kongrenin iptaline karşılık yine bir tepkideyiz. Muğlaspor'umuz sahipsiz yine. Burada bugün böyle olmasını istemezdik. Koskoca 1. Lig takımının düştüğü şu hallere bakın. Yani tek bir kişinin üstüne hiçbir yük, hiçbir zaman verilemez. Muğlaspor sahipsiz değildir. Buradan gerekli kişilere artık gerekli cevap inşallah gider. Biz buradayız, açlık grevindeyiz. Sebebi bellidir. Lütfen Muğlaspor'a sahip çıkalım. Kişileri ve isimleri katmıyorum bile artık. Çünkü Muğlaspor hepimizindir."
Bakmadan Geçme