Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Muğlaspor'da kongrenin ertelenmesinin ardından bazı taraftarlar Menteşe'deki Sınırsızlık Meydanı'nda açlık grevi başlattı.
Muğlaspor'da yapılması planlanan Olağan Genel Kurul'un, mevcut Başkan Menaf Kıyanç'ın kalıcı gelir kaynakları oluşturulması ve iş insanlarından somut destek sağlanması konusunda ikna edilmesi amacıyla il protokolünün talebi doğrultusunda 12 Haziran'a ertelenmesi, camiada tepkiye neden oldu. Yönetimde yaşanan belirsizliğe dikkat çekmek isteyen 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı ile eski kulüp başkanı Sabri Dinçer'in yeğeni Onur Dinçer, Menteşe'deki Sınırsızlık Meydanı'nda açlık grevi başlattı.
Bakmadan Geçme
Dünya turizm köyü ve Sakin Kent Akyaka kadın muhtara emanet
Fethiye Devlet Hastanesi’nde yaz sezonuyla birlikte yoğunluk artışı
Yatağan'da çöplük yangını
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’
Marmaris'e 'MSC Divina' kruvaziyeri 4 bin 121 turist getirdi