Muğlaspor Şampiyonluk Kupasını Aldı
TFF 3. Lig'de sezon boyunca gösterdiği başarılı performansla zirveden inmeyen Muğlaspor, geçtiğimiz hafta oynadığı Silivrispor karşılaşmasının ardından şampiyonluğunu ilan ederken, yeşil-beyazlı ekip, bugün oynanan Muğlaspor-Eti Gübre Mazıdağı Fosfatspor karşılaşması sonrası düzenlenen törenle şampiyonluk kupasına kavuştu.
Kıyanç, yaptığı açıklamada "Gerçekten bazen söylenecek söz yoktur. Muğla’da yaşamak, Muğla’ya ait olmak inanılmaz güzel bir şey. Muğla’ya şampiyonluk çok yakıştı ve bundan sonra her alanda şampiyonluklar yaşayacaktır. Allah hepinizden razı olsun. Zor bir süreçti, el ele verdik ve başardık. Bundan sonrası inşallah çok daha iyi yerlerde olacak. Muğlaspor adına herkese çok teşekkür ediyorum. Hepimize hayırlı, uğurlu olsun" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı