• Haberler
  • Spor
  • Muğlaspor Masa Tenisi takımı 1. Lige yükseldi

Muğlaspor Masa Tenisi takımı 1. Lige yükseldi

Türkiye Masa Tenisi Güneybatı İllerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ali İnan, 10-12 Nisan tarihlerinde Düzce'de yapılan 2. lig final maçları sonunda 2025-2026 sezonu şampiyonu olarak 1. Lige yükselme başarısı gösteren Muğlaspor Kulüp Başkanı Menaf Kıyanç ve yönetim kurulu üyelerine tebrik ziyaretinde bulundu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!