Muğlaspor Kartepe kampını tamamladı
Muğlaspor, yeni sezon hazırlıkları kapsamında 11 gün süren Kartepe kampını başarıyla tamamladı. Yoğun antrenman temposu ve hazırlık maçlarıyla geçen kamp döneminin, teknik heyet ve futbolcular açısından oldukça verimli geçtiği belirtildi.
Kamp boyunca futbolcuların motivasyonunun üst seviyede olduğu gözlemlendi. Yönetim kurulunun ziyaretleri ve yapılan sosyal etkinlikler, takım içindeki birlik ve beraberliği daha da pekiştirdi. Sportif Direktör Tolga Tağ, kampın oldukça verimli geçtiğini vurgularken, futbolcular da yeni sezona hazır olduklarının mesajını verdi.
Yorumlar 1
Burak Zeybek 18 Ağustos 2025 23:16
Haydi Muğlaspor hedef 1. Lig.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret