Muğlaspor evine dönüyor
Nesine 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Muğlaspor, yarın (2 Kasım 2025 Pazar) aylar sonra kendi sahası Muğla Atatürk Stadyumu'nda Elazığspor'u ağırlayacak. Stadyum tadilatı nedeniyle deplasman olarak geçen zorlu sürecin ardından yeşil-beyazlılar, taraftarıyla buluşmaya hazırlanıyor.
Nesine 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Muğlaspor, uzun süredir devam eden stadyum tadilatı nedeniyle zorunlu bir deplasman serisi yaşamıştı. Stadyumun tek tribününün tamamlanmasıyla birlikte yeşil-beyazlılar, tam dört maç aradan sonra kendi evine dönmenin heyecanını yaşıyor. Tadilatın sona ermesiyle birlikte Muğlasporlu futbolcular, uzun bir aranın ardından ilk antrenmanlarını da Muğla Atatürk Stadyumu'nun zemininde gerçekleştirdi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı