Muğlaspor'dan Evinde Net Galibiyet: 2-0
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta zirve mücadelesi veren Muğlaspor, sahasında konuk ettiği MKE Ankaragücü'nü 2-0 mağlup etti. Abdullah Balıkçı'nın penaltı golüyle öne geçen yeşil-beyazlı ekipte son sözü 90. dakikada Yasin Abdioğlu söyledi. Muğlaspor puanını 64'e yükselterek liderle aynı puana ulaştı.
Başkan Kıvanç: “Muğlaspor Kazanacak, İyiler Kazanacak”
Muğlaspor Kulübü Başkanı Menaf Kıyanç da karşılaşmanın ardından yaptığı değerlendirmede takımın mücadelesinden memnun olduklarını belirterek, “Muğlaspor kazanacak, iyiler kazanacak” ifadelerini kullandı. Başkan Kıyanç’ın bu sözleri taraftarlar arasında da büyük destek gördü.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı