Muğlaspor'dan Evinde Net Galibiyet: 2-0

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta zirve mücadelesi veren Muğlaspor, sahasında konuk ettiği MKE Ankaragücü'nü 2-0 mağlup etti. Abdullah Balıkçı'nın penaltı golüyle öne geçen yeşil-beyazlı ekipte son sözü 90. dakikada Yasin Abdioğlu söyledi. Muğlaspor puanını 64'e yükselterek liderle aynı puana ulaştı.

Muğlaspor'dan Evinde Net Galibiyet: 2-0
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!