Muğlaspor'dan Evinde Net Galibiyet: 2-0
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta zirve mücadelesi veren Muğlaspor, sahasında konuk ettiği MKE Ankaragücü'nü 2-0 mağlup etti. Abdullah Balıkçı'nın penaltı golüyle öne geçen yeşil-beyazlı ekipte son sözü 90. dakikada Yasin Abdioğlu söyledi. Muğlaspor puanını 64'e yükselterek liderle aynı puana ulaştı.
TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta zirve mücadelesini sürdüren Muğlaspor, ligin 31. hafta karşılaşmasında sahasında MKE Ankaragücü’nü 2-0 mağlup etti. Muğla Atatürk Stadyumu’nda oynanan karşılaşmaya taraftarlar yoğun ilgi gösterirken, yeşil-beyazlı ekip aldığı galibiyetle puanını 64’e yükselterek liderle aynı puana ulaştı ve zirve takibini sürdürdü.
Bakmadan Geçme
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor