Muğlaspor, Beykoz Deplasmanında 3 puan peşinde
TFF 3. Lig'de liderliğini sürdürmek isteyen Muğlaspor, 2 Nisan 2025 Çarşamba günü deplasmanda Beykoz İshaklıspor ile karşı karşıya gelecek. Karşılaşmadan 3 puanla ayrılmayı hedefleyen yeşil-beyazlı ekip, teknik ekip ve oyuncularıyla zorlu maç için hazırlıklarını tamamladı.
Muğlaspor, ligdeki başarısını sürdürmek adına kritik deplasmandan galibiyetle ayrılmayı hedeflerken, taraftarlar da takımlarına tam destek veriyor. Muğla 48 Gençlik Taraftarlar Derneği Başkanı Ceyhun Aydınlı, takıma başarılar dileyerek bir mesaj yayımladı. Aydınlı, "Muğlaspor'un deplasmanda oynayacağı Beykoz İshaklıspor karşılaşmasında başarılar dileriz. Biz 48 Gençlik olarak takımımızın daima arkasındayız. İnşallah bu zorlu maçı 3 puanla tamamlayacağız" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
