Muğlaspor Başkanı Kıyanç: '5 Ekim'e kadar stadın bitmesini bekliyoruz'
Geçtiğimiz sezonu sponsorsuz, seyircisiz ve stadyumsuz olmasına rağmen şampiyonlukla tamamlayarak büyük bir başarıya imza atan Muğlaspor, 2. Lig'deki mücadelesine devam ediyor. Yeşil-beyazlılar, bir maç eksiğiyle 5 puan toplayarak ligde 8. sırada yer alıyor.
“Rehavete kapılmak yok”
Takımın saha performansını da değerlendiren Başkan Kıyanç, ilk iki maçta şanssız olduklarını ancak üçüncü maçta alınan 5-0'lık galibiyetin takıma moral ve motivasyon kazandırdığını söyledi. Ancak Kıyanç, rehavete karşı uyararak, "Futbol bu; bir sonraki maçta kazanmıyorsanız, 5-0'ın bir anlamı kalmıyor" ifadelerini kullandı. Başkan, takımın gelecekteki galibiyetlerine güvendiklerini belirtti.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep