Muğlaspor 1. Lig'i kutladı
TFF 2. Lig 2025-2026 sezonunu şampiyon tamamlayarak adını üst lige yazdıran Muğlaspor, 1. Lig'e yükselmenin gururunu taraftarlarıyla paylaştı. Üstü açık otobüsle yapılan şehir turunun ardından Muğla Açık Oto Pazarı alanında düzenlenen programda şampiyonluk kupası havaya kalktı. Kutlamaların finalinde sahne alan ünlü sanatçı Simge Sağın, yeşil-beyazlı taraftarlara unutulmaz bir gece yaşattı.
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras: “Gelecek yıl hedef süper lig”
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, başarıda tesadüfe yer olmadığını vurgulayarak yeni hedefi Süper Lig olarak koydu. Coşkulu kalabalığa seslenen Köksal, şu ifadeleri kullandı: "Evet güzel Muğla, bu büyük zaferi ve kutlamayı hak ettik. Bu başarı asla tesadüf değil. Üç yılda üç büyük şampiyonluk kazandık ve hiç durmadık. 'Dörttük üç olduk, üçtük iki olduk, ikiydik bir olduk.' Peki, bir sonraki sene hedef ne? Süper Lig. Biz çok hazırız, çok enerjiğiz. Bu samimiyeti Allah nazarlardan saklasın. Başta Menaf Başkanımız olmak üzere futbolcularımıza, teknik ekibe ve katkı sunan tüm Muğlalılara gönülden teşekkür ediyorum"
Bakmadan Geçme