Muğlalılar Beykoz Deplasmanında Muğlaspor'u Yalnız Bırakmadı
Cumartesi günü İstanbul'da oynanan Muğlaspor- Beykoz Anadoluspor karşılaşmasında aralarında spor camiasının tanınmış isimlerinin de bulunduğu yaklaşık 200 Muğlalı, deplasmanda Muğlaspor'a destek verdi.
Yeşil-beyazlı ekibe verilen destekten büyük mutluluk duyduklarını belirten
Muğlaspor Kulübü Başkanı Menaf Kıyanç, “Yaklaşık 200 kişi İstanbul’da Muğlaspor maçına geldi. Bu bizim için son derece mutluluk verici. Takımımızın yalnız olmadığını görmek oyuncularımıza da büyük moral oldu. Destekleri için çok teşekkür ederiz.” ifadelerini kullandı.
-
muğlaspor deplasman desteği
-
beykoz anadoluspor maçı
-
muğlaspor taraftar
-
istanbul muğlalılar
-
yeşil beyaz takım
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret