Muğlalı Üstündağ, Masa Tenisi Türkiye şampiyonu oldu
Muğla Türdü Yüzüncü Yıl İlkokulu öğrencisi Aybige Feride Üstündağ, Sivas'ta düzenlenen Masa Tenisi Altı-Minikler En İyiler Seçme Türkiye Şampiyonası'nda minik kadınlar kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu. Henüz 10 yaşında olan Aybige, başarısıyla dikkatleri üzerine çekti.
Şampiyonluk sonrası duygularını paylaşan Aybige Feride Üstündağ, küçük yaşlardan itibaren masa tenisiyle ilgilendiğini belirtti. Ailesinin masa tenisi antrenörü olduğunu ifade eden Aybige, "Annem ve babam masa tenisi antrenörü. İstanbul'da, ben küçükken sürekli çalışmalar yaparlardı, ben de katılmak istedim. Bir kere başlayınca devamı geldi. Sürekli istediğim için çalışmaya devam ettim ve bu noktaya ulaştım" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı