Muğlalı sporcuların başarıları gururlandırdı
Son bir haftada futboldan hentbola, masa tenisinden güreşe kadar birçok dalda mücadele eden Muğlalı sporcular ve takımların elde ettiği başarılar gururlandırdı. Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sporcuları ve kulüpleri tebrik ederek, 'Muğla, sporun parlayan yıldızı olmaya devam edecek' mesajını paylaştı.
Futbol sahalarında Muğla takımları haftayı zaferle kapattı. Süper Lig'de mücadele eden Sipay Bodrum FK, Çaykur Rizespor'u deplasmanda 2-0 mağlup ederek önemli bir galibiyete imza attı. Muğlaspor, İnegöl Kafkasspor'u 1-0'la geçerken, Yatağanspor deplasmanda Sandıklıspor'u 2-1 mağlup etti. Ortaca Belediyespor ise Bucak Oğuzhanspor'u 3-0'lık net bir skorla geçerek taraftarını sevindirdi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül