Muğla Yatırımla Büyüyor, Ulaşımla Güçleniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, ulaşıma yönelik yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. 2025 yılı itibarıyla il genelinde tamamlanan ve devam eden projelerle birlikte hem şehir içi hem kırsal bölgelerde modern, güvenli ve konforlu ulaşım ağları oluşturuluyor.
Başkan Aras: “13 İlçemizde Yol Yatırımlarımıza Aynı Titizlikle Devam Edeceğiz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, kent genelinde vatandaşlarımızın güvenli, konforlu ve sürdürülebilir ulaşım olanaklarına kavuşması için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Ulaşım, sadece günlük hayatın bir parçası değil, aynı zamanda sosyal yaşamın, üretimin ve kalkınmanın da temel altyapısıdır.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı