Muğla Yatırımla Büyüyor, Ulaşımla Güçleniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, ulaşıma yönelik yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. 2025 yılı itibarıyla il genelinde tamamlanan ve devam eden projelerle birlikte hem şehir içi hem kırsal bölgelerde modern, güvenli ve konforlu ulaşım ağları oluşturuluyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde ulaşım yatırımlarını sürdürerek vatandaşların güvenli, konforlu ve modern yollarla seyahat etmesi için çalışmalarına devam ediyor. 2024 yılında 184 bin metre 2. kat, 18 bin metre de sıcak asfalt çalışması yapan Büyükşehir Belediyesi, 202 bin metre yol çalışması gerçekleştirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret