Muğla'ya 22 yılda 8 baraj ve 10 gölet yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından son 22 yıl içinde Muğla'ya 28 Milyar TL değerinde sulama, kullanma, içme, enerji, taşkın önleme gibi 134 tesis inşa edilerek 150 bin 845 dekar alanın suluma suyuna kavuştuğu açıklandı.
22 yılda Muğla’da 150 bin 845 dekar arazi suya kavuştu
Muğla’ya yapılan yatırımlar hakkında yapılan açıklamada, “Suyu kontrol ve sürdürülebilir kullanma anlayışımızı, modern tekniklerle birleştirip; son 22 yılda Muğla’da inşa ettiğimiz 23 sulama tesisi ile 150 bin 845 dekar tarımsal araziyi sulamaya açtık. Muğlalılar için; son 22 yılda, 28 Milyar TL’lik yatırım yaparak 134 adet tesis inşa ettik. Muğla’da son 22 yılda hizmete aldığımız 8 baraj ve 10 gölet ile 482 milyon metreküp su depolama hacmine ulaştık”
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret