Muğla Valisi Akbıyık, yaralı pilotu ziyaret etti
Muğla Valisi İdris Akbıyık, Denizli'nin Buldan ilçesindeki orman yangınından dönerken teknik bir arıza nedeniyle Muğla'nın Yatağan ilçesine acil iniş yapan uçağın pilotunu hastanede ziyaret etti. Vali Akbıyık, 'Allah'a şükür pilotumuzda hiçbir sıkıntı yok. Bir süre hastanemizde müşahede altında tutulacak' dedi.
Orman Genel Müdürlüğü’ne ait yangın söndürme uçağı, saat 19.30 sıralarında meydana gelen teknik arıza nedeniyle Yatağan ilçesi Hacıbayramlar Mahallesi Sepetçi mevkiinde boş araziye acil iniş yaptı. Yapılan ihbar üzerine bölgeye arama ve kurtarma ekipleri sevk edildi. Kazadan yaralı olarak kurtulan pilot Hasan Bahar, ambulansla Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Pilotun hayati tehlikesinin bulunmadığı ve bir süre hastanede müşahede altında tutulacağı öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’