- Haberler
- Güncel
- Muğla Valisi Akbıyık, uygulama noktalarında vatandaşların ve güvenlik kuvvetlerinin yeni yılını kutladı
Muğla Valisi Akbıyık, uygulama noktalarında vatandaşların ve güvenlik kuvvetlerinin yeni yılını kutladı
Muğla Valisi İdris Akbıyık, uygulama noktalarında durdurulan araçlardaki vatandaşların ve görevi başındaki personelin yeni yılını kutladı.
Muğlalılar ile misafirlerin yeni yıla huzur ve güven içinde girmeleri amacıyla kent genelinde gerekli tedbirlerin alındığını anlatan Akbıyık, yeni yılın ülke ve dünyaya barışla huzur getirmesi temennisinde bulundu. Akbıyık, uygulama noktasındaki ziyaretlerinin ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne giderek Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya'dan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor