Muğla Valisi Akbıyık'tan gençler ile 'Gençlik Yılı' buluşması
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 2026 Gençlik Yılı ve 'Bir Kitap Bir İnsan' projesi kapsamında gençlerle bir araya geldi. Vali Akbıyık gençler ile buluşmasında gençlerin sorularını cevaplandırırken, gençlere yönelik projeler hakkında bilgi verdi.
“Gençlerimiz bizim göz bebeğimiz”
2026 yılının gençlere adandığını belirten Vali Akbıyık, gençlerin daha iyi şartlarda eğitim alabilmesi için çalışmaların sürdüğünü söyledi. Vali Akbıyık, "Gençlerimiz bizim göz bebeğimiz. Geleceğimiz olan gençlerimize daha güvenli şartlarda eğitim verebilmek için okullarımızı depreme dayanıklı hale getiriyoruz. Okullarımızı eğitim materyalleri ve akıllı donanımlarla destekliyoruz. Kitap okuma alışkanlığı kazandırmak için çeşitli etkinlikler düzenliyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'nın voleybol yıldızları Analig için sahaya indi
Fethiye’de Unutulmayan Film Müzikleri Telmessos Antik Tiyatrosu’nda Sanatseverlerle Buluştu
Fethiye'de Yaz Kendini Hissettiriyor: Sıcaklık 35 Derece
Muğla, Avrupa’nın Yeşil Şehirleri Arasına Katılıyor
Menteşe Belediyesi Şehit Polis memuru için lokma hayrı yaptı
Kaymakam ve şehit babasından Babalar Günü dalışı