• Haberler
  • Spor
  • Muğla Valisi Akbıyık. 'Stat Ekim ayında bitmiş olacak'

Muğla Valisi Akbıyık. 'Stat Ekim ayında bitmiş olacak'

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, yapımı süren Atatürk Stadyumu'nda incelemelerde bulundu. Akbıyık, 'Muğlalılar heyecanla bu statta maç oynanmasını bekliyorlar, inşallah Ekim ayında bitmiş olacak' dedi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!