Muğla Valisi Akbıyık, Ramazan'ın ilk iftarında şehit yakınları ve gazilerle buluştu
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Ramazan ayının manevi iklimini şehit aileleri ve kahraman gazilerle paylaştı. İftar programında masaları tek tek gezen Vali Akbıyık, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını iletti.
İftar saati öncesinde salona gelen Vali Akbıyık, tüm masaları tek tek ziyaret ederek şehit yakınları, gaziler ve aileleriyle yakından ilgilendi. Davetlilerle uzun süre hasbihal eden Vali Akbıyık, talepleri dinleyerek devletin her zaman yanlarında olduğunun mesajını verdi. Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhuna vurgu yapan buluşmada duygusal anlar yaşandı.
Bakmadan Geçme
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı