Muğla Valisi Akbıyık güvenlik toplantısına katıldı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi başkanlığında gerçekleştirilen 'Ramazan Bayramı Tedbirleri' konulu video konferans toplantısına katılarak, il genelinde alınacak güvenlik önlemlerini değerlendirdi.
Toplantının ana gündem maddesini, Ramazan Bayramı süresince Jandarma Genel Komutanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğü birimleri tarafından yürütülecek trafik ve asayiş çalışmaları oluşturdu. Özellikle bayram trafiğinin yoğunlaşacağı bölgelerde alınacak önlemler ve vatandaşların can güvenliğini korumaya yönelik denetim planları detaylandırıldı. Ayrıca toplantıda, yaklaşan Nevruz Bayramı sürecine ilişkin hazırlıklar ve güvenlik stratejileri de masaya yatırıldı.
-
muğla valisi idris akbıyık
-
ramazan bayramı tedbirleri
-
muğla güvenlik toplantısı
-
bayram trafik önlemleri
-
muğla valiliği toplantı
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret