• Haberler
  • Güncel
  • Muğla Valisi Akbıyık gençlerle çalıştayda buluştu

Muğla Valisi Akbıyık gençlerle çalıştayda buluştu

Muğla Valiliği himayesinde, 'Gençliğin Enerjisi, Muğla'nın Gücü' sloganıyla ilan edilen 2026 Gençlik Yılı kapsamında düzenlenen 'Gençlik Çalıştayı', Vali Dr. İdris Akbıyık'ın katılımıyla gerçekleştirildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!