Muğla Valisi Akbıyık Başkanlığında yeni yıl tedbirleri toplantısı yapıldı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında, vatandaşların yeni yılı huzur ve güven ortamı içerisinde karşılamasını sağlamak amacıyla 'Yeni Yıl Tedbirleri Hazırlık ve Koordinasyon Toplantısı' gerçekleştirildi.
"7/24 Görev Başındayız" toplantısı kapsamında Emniyet, Jandarma ve Sahil Güvenlik birimleri tarafından başta trafik düzeni ve kamu güvenliği olmak üzere, vatandaşların yoğun olarak bulunduğu alanlarda alınacak önlemler planlandı. Vali Akbıyık, tüm birimlerin 7 gün 24 saat esasına göre görevinin başında olacağını vurgulayarak, halkın huzuru için tüm tedbirlerin titizlikle uygulanacağını belirtti.
-
Muğla Valisi Dr İdris Akbıyık
-
yeni yıl
-
ilçe bazlı hazırlıklar
-
kurumlar arası eşgüdüm
-
ortak çalışma esasları
-
7/24 Görev Başındayız toplantısı
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor