• Haberler
  • Güncel
  • Muğla Valisi Akbıyık, asayiş ve güvenlik toplantısına katıldı

Muğla Valisi Akbıyık, asayiş ve güvenlik toplantısına katıldı

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen asayiş ve güvenlik toplantısına katıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!