Muğla Valisi Akbıyık, asayiş ve güvenlik toplantısına katıldı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen asayiş ve güvenlik toplantısına katıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris’te ücretsiz diyetisyen hizmeti başladı
Önder Akdenizli, Seydikemerspor’da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı
Zafer Partisi Fethiye İlçe Başkanlığı Mazbata Töreni Düzenlendi
Seydikemerspor’da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’