Muğla Valiliği ve ADM Elektrik iş birliği protokolü imzaladı
Muğla Valiliğince ilan edilen '2026 Muğla Gençlik Yılı' kapsamında, gençlerin sosyal, eğitsel ve kişisel gelişimlerini desteklemek amacıyla dev bir adım daha atıldı. Muğla Valiliği ile Aydın, Denizli ve Muğla illerinde elektrik dağıtım hizmeti sunan ADM Elektrik Dağıtım A.Ş. arasında geniş kapsamlı bir iş birliği protokolü imzalandı.
Muğla Valisi İdris Akbıyık ise törende yaptığı açıklamada, Gençlik Yılı'nın sadece bir isimden ibaret olmadığını, projelerle ilmek ilmek örüldüğünü belirtti. Özellikle 'Muğla Gençlik Kart' ve 'Bir Fikrim Var' projelerine dikkat çeken Vali Akbıyık, "Gençlerimizin yerel yönetim süreçlerine dahil olmasını ve kendi gelecekleri hakkında söz sahibi olmalarını çok önemsiyoruz. Lansmanını yaptığımız projeler bu vizyonun somut ürünleridir. Gençlerimiz artık sadece takip eden değil, bizzat üreten ve yöneten bir konuma gelecekler. Muğla'nın her bir ilçesinde, her bir köyünde yaşayan gencimize ulaşana kadar durmayacağız. İlimizin sadece turizmle değil, eğitimiyle, teknolojisiyle ve dinamik genç nüfusuyla anılması için seferberlik ruhuyla çalışıyoruz" diye konuştu.
Bakmadan Geçme