Muğla Valiliği ve ADM Elektrik iş birliği protokolü imzaladı
Muğla Valiliğince ilan edilen '2026 Muğla Gençlik Yılı' kapsamında, gençlerin sosyal, eğitsel ve kişisel gelişimlerini desteklemek amacıyla dev bir adım daha atıldı. Muğla Valiliği ile Aydın, Denizli ve Muğla illerinde elektrik dağıtım hizmeti sunan ADM Elektrik Dağıtım A.Ş. arasında geniş kapsamlı bir iş birliği protokolü imzalandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde şekillenen, 'Türkiye Yüzyılı' vizyonu ve '2026 Aile Yılı' yaklaşımıyla uyumlu olarak hayata geçirilen Muğla Gençlik Yılı, gençlerin toplumsal kalkınmadaki rolünü güçlendirmeyi hedefliyor. Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ın himayelerinde yürütülen süreç, 'Katılım ve Söz Hakkı', 'Kültür ve Değerler', 'Sağlık ve Hareket' ile 'Gelecek ve Teknoloji' olmak üzere dört ana eksen üzerine inşa edildi.
Bakmadan Geçme
Yüzmede büyük gurur: Fethiye’den iki sporcu Ulusal Lig yolunda
Muğlaspor emektarı Akın Çavaş son yolculuğuna uğurlandı
Fethiye, Londra’nın Yıldızı Oldu
Fethiye’de çocuk sağlığı uzmanından kene uyarısı: ‘3 altın kural’
Fethiye Babadağ’da adrenalin sezonu başladı: Paraşütler gökyüzünü renklendiriyor
Fethiye’de işletmelere ‘ses’ uyarısı: Ruhsat iptaline kadar gidebilir