Muğla Valiliği'nde Yangın ve Tahliye Tatbikatı Gerçekleştirildi
Muğla Valiliği Hükûmet Konağı'nda, 'Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik' kapsamında yangın ve tahliye tatbikatı düzenlendi.
Senaryo gereği binada çıkan yangın sonrası, önceden belirlenen Yangın Kat Sorumluları tarafından çalışanların tahliyesi kısa sürede sağlandı. Tahliye sırasında, “öncelikli kurtarılacak evraklar” görevli personelce bina dışına çıkarıldı. Aynı senaryo kapsamında, dumandan etkilenen bir personele de ilk yardım ekipleri tarafından müdahale edildi.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti