• Haberler
  • Sağlık
  • Muğla Valiliği'nde 'Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı

Muğla Valiliği'nde 'Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı

Muğla'da 2026 yılının 'Gençlik Yılı' olarak ilan edilmesinin ardından başlatılan 'Arınma Projesi' kapsamında, Muğla Valiliği hizmet binasında 'Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!