• Haberler
  • Güncel
  • Muğla Valiliği bahçesinde geleneksel Bayramlaşma töreni düzenlendi

Muğla Valiliği bahçesinde geleneksel Bayramlaşma töreni düzenlendi

Muğla Valiliği tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla geleneksel bayramlaşma töreni düzenlendi. Muğla Valilik bahçesinde gerçekleştirilen törene milletvekilleri, mülki ve idari amirler, siyasi partilerin il başkanları ve temsilcileri, oda başkanları, sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileri, basın mensupları ve çok sayıda Muğlalı vatandaş katıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!