• Haberler
  • Asayiş
  • Muğla otogarlarında bir yılda cephanelik gibi bıçak ve silah ele geçirildi

Muğla otogarlarında bir yılda cephanelik gibi bıçak ve silah ele geçirildi

Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki il genelindeki otogarlarda 2025 yılından bu yana 2 bin 520 kesici alet ve 30'dan fazla ateşli silaha el koyarak Emniyet birimlerine teslim edildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!