Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde silvikültür tatbikatları tamamlandı
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde, ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi için büyük önem taşıyan 2025 yılı Silvikültür Tatbikatları başarıyla tamamlandı. Tatbikatlar, Orman Genel Müdürlüğü Genel Müdür Yardımcısı Muhammed Salih Çetiner, Silvikültür Daire Başkanı Mehmet Rıdvan Çörtü ve Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür tarafından yerinde takip edildi.
-
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü
-
ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi
-
Silvikültür Tatbikatları
-
Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür
-
Bakmadan Geçme
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama