Muğla Orman Bölge Müdürlüğü bölge şampiyonu oldu
Orman Genel Müdürlüğü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Türkiye Ormancılık Yarışmaları (TOY) bölge elemelerinde, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri tüm rakiplerini geride bırakarak birincilik kürsüsüne çıktı.
Ormancılık faaliyetlerinde hız, koordinasyon ve teknik bilgiyi ölçmek amacıyla hayata geçirilen TOY (Türkiye Ormancılık Yarışmaları) bölge elemeleri Denizli'de gerçekleştirildi. 14-15 Nisan tarihlerinde düzenlenen ve kıyasıya mücadeleye sahne olan yarışmalarda, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü (OBM) sergilediği üstün performansla şampiyonluğunu ilan etti.
-
türkiye ormancılık yarışmaları
-
toy yarışması
-
muğla orman bölge müdürlüğü
-
denizli ormancılık yarışması
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı