• Haberler
  • Çevre
  • Muğla Orman Bölge Müdürlüğü bölge şampiyonu oldu

Muğla Orman Bölge Müdürlüğü bölge şampiyonu oldu

Orman Genel Müdürlüğü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Türkiye Ormancılık Yarışmaları (TOY) bölge elemelerinde, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri tüm rakiplerini geride bırakarak birincilik kürsüsüne çıktı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!