Muğla'nın 'Pembe Tır'ı 2 ay Fethiye'de olacak

Muğla'da kanserle mücadele kapsamında hayata geçirilen 'Pembe Tır', 20 Nisan Pazartesi günü Fethiye'de hizmete başlayacak. Mobil sağlık aracı, 2 ay boyunca ücretsiz meme ultrasonu ve erken teşhis hizmeti sunacak.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!