Muğla'nın Pedalları Hem Türkiye Turu'nda Hem Milli Formada
Muğla Büyükşehir Belediyesi, sporda önemli bir başarıya daha imza atarak bu yıl 61'incisi düzenlenen Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nda Kıta Bisiklet Takımı ile yer almanın gururunu yaşıyor.
Başkan Aras: “Muğla’yı Sporda da Marka Kent Yapmakta Kararlıyız”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda mücadele eden sporcuları ve A Milli Takım’a davet edilen Timur Öztoprak’ı tebrik ederek şu değerlendirmede bulundu: “Muğla’mızın böylesine önemli bir organizasyonda Kıta Bisiklet Takımı ile temsil edilmesi bizler için büyük bir gurur. Sporcularımızın ilk etaplardan itibaren gösterdiği mücadele ve azim, doğru yolda olduğumuzu açıkça ortaya koyuyor.
-
muğla büyükşehir bisiklet takımı
-
cumhurbaşkanlığı türkiye bisiklet turu
-
timur öztoprak milli takım
-
ahmet aras spor açıklaması
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı