Muğla'nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası'nda fırtına gibi esen Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, Konya'da düzenlenen turnuvada namağlup şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı.
Maçın ardından açıklamalarda bulunan takımın başarılı antrenörü Serkan Şen, elde edilen başarıdan dolayı sporcularını kutladı. Muğla'da hokey sporuna verilen desteğin meyvelerini topladıklarını belirten Şen, "Hokeyin yer aldığı tüm organizasyonlarda Muğla olarak sahadayız ve gittiğimiz her turnuvadan başarılı sonuçlarla dönüyoruz. Bizlere her zaman inanan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Muğla Valimiz Sayın İdris Akbıyık’a ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Sayın Kazım Açıkbaş’a tüm takımım adına sonsuz teşekkürlerimi sunarım" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme