Muğla'nın En İyi Zeytinyağları Ödüllendirildi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Muğla Valiliği işbirliğinde bu yıl 5'incisi düzenlenen Zeytinyağı Kalite Yarışması'nın ödülleri törenle sahiplerine teslim edildi. Muğla'nın en iyi zeytinyağı üreticilerinin ödüllendirildiği etkinlikte, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü de kutlandı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da konuşmasında, “Son beş yılda Muğla tarımının geldiği nokta ortada. İl Müdürlüğümüzün çalışmalarını yakından izliyoruz. Önümüzdeki dönemde de güçlerimizi birleştireceğiz. İmkanlarımızı çiftçilerimiz, halkımız için seferber edeceğiz. Biz bir bütünüz, hep birlikteyiz. Birlik ve beraberlik içinde olduğumuzda, bükemeyeceğimiz bilek yoktur” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor