Muğla'nın altın madalyalı öğrencilerinin başarıları kutlandı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, karate branşında dünya şampiyonluğu elde eden Asel Şahin ve gastronomi alanında madalyaları toplayan turizm lisesi öğrencilerini makamında ağırlayarak başarılarını kutladı.
22. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri Festivali (Gastrofest) kapsamında düzenlenen yemek yarışmalarında fırtına gibi esen Menteşe Atatürk Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Muğla'nın gastronomi kültürünü başarıyla temsil etti. Genç aşçılar yarışmadan 8 Altın Madalya, 3 Bronz Madalya ile dönerek büyük bir başarıya imza attı.
Öğrencilerin başarı hikayelerini tek tek dinleyen İl Müdürü Emre Çay, genç yetenekleri tebrik ederek hediyelerini takdim etti.
-
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay
-
karate branşı
-
dünya şampiyonluğu
-
Asel Şahin
-
gastronomi
-
turizm lisesi öğrencileri
-
Muğla
-
spor ve gastronomi alanında uluslararası başarı
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor