Muğla Kıran'da arıcılara gece mesaisi
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, 'Gece Toplantıları' kapsamında Kıran Mahallesi'ndeki arıcılarla bir araya gelerek, 2026 yılı itibarıyla tamamen dijitalleşen yeni arıcılık mevzuatını anlattı.
Kıran Mahallesi’ndeki arıcıların yoğun katılım gösterdiği toplantı, samimi bir sohbet ortamında gerçekleşti. Mevzuat değişikliklerinin yanı sıra arı sağlığı, verimlilik artışı ve desteklemeler hakkında da üreticilerin soruları yanıtlandı. Gece geç saatlere kadar süren toplantıda, üreticilerin sahada karşılaştığı sorunlar not edilerek çözüm önerileri üzerine istişarelerde bulunuldu.
-
muğla arıcılık
-
arıcılık kayıt sistemi aks
-
muğla tarım ve orman il müdürlüğü
-
menteşe kıran mahallesi arıcılar
-
gezginci arıcılık mevzuatı
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı