Muğla Kart tanıtıldı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kentin dijital dönüşüm vizyonunun en önemli adımlarından biri olan 'Muğla Kart' projesini tanıttı. Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen tanıtım programında, Muğla Kart'ın sunduğu avantajlar ve belediyenin akıllı kent projeleri geniş katılımla paylaşıldı.
Muğla genelinde kurulan kablosuz iletişim altyapısıyla 'Kent Wi-Fi' sisteminin yaygınlaştırıldığına dikkat çeken Aras, güneş enerjili banklar sayesinde vatandaşların telefonlarını şarj edebildiğini ve internet hizmeti alabildiğini söyledi. Ayrıca, 14 km'ye kadar görüntü sağlayan deniz kameralarıyla çevre izleniyor, su kalitesi ölçülüyor ve gerekirse cezai işlemler uygulanıyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı