- Haberler
- Güncel
- Muğla İletişim Bölge Müdürü Kütahya: 'SED Medya Bölgenin En Değerli Medyalarından Biri'
Muğla İletişim Bölge Müdürü Kütahya: 'SED Medya Bölgenin En Değerli Medyalarından Biri'
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürü Erol Kütahya, Muğla'nın Fethiye ilçesinde SED Medya'ya ziyarette bulundu.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürü Erol Kütahya, görev süresinin üçüncü ayında SED Medya’ya ziyarette bulundu. Ziyarette SED Medya’nın, Aydın, Denizli ve Muğla illerinde faaliyet gösteren en önemli medya kuruluşlarından biri olduğunu belirten Kütahya, “Başkanımız Seda Bey’i her zaman sevgiyle ve saygıyla anıyoruz. Her zaman yanımızda olduğunu bildiğim ve onun da yanında olduğumuzu bilmesi için bu ziyareti gerçekleştirdim. Misafirperverliği için kendisine teşekkür ediyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları