Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden üreticilere destek
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, il genelindeki bereketli topraklarda üreticilerle bir araya gelmeye devam ediyor. Muğla'mızın Bereketli Coğrafyasında Çiftçilerimizle Buluşuyoruz programı kapsamında, üreticilere yönelik yeni destekleme modeli ve üretim planlaması detayları paylaşılıyor.
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü programın önemine değinerek şu açıklamada bulundu:
“Muğlamız, doğal zenginlikleri ve tarımsal potansiyeliyle Türkiye’nin önemli tarım merkezlerinden biri. Bu proje sayesinde çiftçilerimizin bilgiye daha hızlı ulaşmasını sağlıyor ve üretim süreçlerinde daha bilinçli bir yaklaşımı destekliyoruz. Çiftçilerimizle el ele vererek, Muğla tarımını daha ileriye taşıma yolunda önemli adımlar atıyoruz.”
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı