Muğla İl Sağlık Müdürü Akça: 'Sağlıkta İş Birliği ve Kaliteyi Artırmak Önceliğimiz'
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında İl Sağlık Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi.
Yapılan toplantı da, yürütülen sağlık hizmetleri, devam eden sağlık yatırımları ve önümüzdeki dönemin öncelikli adımları ele alındı.
Bakan Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, “Göreve geldiğimiz günden bu yana sahadan gelen geri bildirimlere kulak veriyoruz. Büyük bir özveriyle en iyi sağlık hizmetini sunmaya devam ediyoruz. Gayemiz; sağlık hizmetlerimizi her geçen gün geliştirmek, sağlık sistemimizi daha da güçlendirmektir. Sağlıklı Türkiye Yüzyılı’nın inşa sürecine kesintisiz olarak devam edeceğiz” dedi.
-
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr Eriş Başaran Akça
-
Sağlık Bakanı Prof Dr Kemal Memişoğlu
-
İl Sağlık Müdürleri Toplantısı
-
sağlık hizmetleri
-
sağlık yatırımları
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret