Muğla İl Sağlık Müdürü Akça Marmaris'te Sağlık Tesislerini İnceledi
İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, Kurum Yöneticileri ile birlikte Marmaris Nedip Cengiz Eker Devlet Hastanesi, Marmaris KETEM ve Marmaris Aksaz 5 No'lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu'nu ziyaret etti.
Sağlık hizmetlerinin etkinliğinin artırılmasına yönelik planlamalar hakkında istişarelerde bulunulurken, ilgili birimlerde incelemeler gerçekleştirildi. Ziyaret programı kapsamında sağlık yöneticileri ve personellerle bir araya gelinerek sahadaki ihtiyaçlar, hizmet süreçleri ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alındı.
-
İl sağlık müdürü dr eriş başaran akça
-
muğla İl sağlık müdürlüğü
-
marmaris devlet hastanesi
-
ketem marmaris
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’