Muğla İl Sağlık Müdürlüğü'nden hastanelere spontan denetim
Muğla'da kamu hastanelerine yönelik zamansız ve yerinde değerlendirme süreci başlatıldı. İl Sağlık Müdürü Eriş Başaran Akça'nın talimatıyla gerçekleştirilen ziyaretlerde hijyenden hasta memnuniyetine kadar tüm hizmet süreçleri sahada inceleniyor.
Hizmet kalitesini somut verilerle ölçmek amacıyla acil servis, poliklinik ve yatan servis hastalarına yönelik üç ayrı memnuniyet anketi uygulanıyor. Vatandaşların sağlık hizmeti alırken yaşadıkları deneyimler doğrudan idari ekiplere aktarılıyor. Elde edilen geri bildirimler doğrultusunda gerekli iyileştirme çalışmaları planlanarak hızlı şekilde hayata geçiriliyor.
-
muğla kamu hastaneleri
-
sağlıkta yerinde denetim
-
hasta memnuniyeti anketi
-
muğla il sağlık müdürlüğü
-
hastane hizmet kalitesi
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor