Muğla genelindeki içme suyu depolarında tadilat çalışması
MUSKİ Genel Müdürlüğü, il genelinde içme suyu altyapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Yatağan, Kavaklıdere, Ula ve Menteşe ilçelerindeki 13 adet içme suyu deposunda tadilat, bakım ve güçlendirme çalışmalarını sürdürüyor. 2025 yılında 138 depoda yapılan çalışmalarla birlikte toplam 151 deponun bakım onarımı gerçekleştirilmiş olacak.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın, vatandaşlara kesintisiz içme suyu ulaştırılarak mağduriyet yaşanmaması talimatı doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, içme suyu depolarındaki tadilat çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda 2025 yılında 138 depoda yapılan çalışmanın ardından 13 depoda daha iç ve dış yüzeylerin yenilenmesi, izolasyon uygulamaları ile mekanik ekipmanların bakım ve onarımları gerçekleştiriliyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları